LEGO DUPLO Remiza strażacka. Pomóż swojemu dziecku zbudować emocjonującą remizę oraz wóz strażacki ze światłem i dźwiękiem. Pomóż strażakom w ćwiczeniach: ugaś ognisko, wespnij się po drabinie i uratuj pieska z wieży. Gdy nadejdzie prawdziwe wezwanie, wskocz ze swoim maluchem do wozu strażackiego, włącz migającego koguta i syrenę i ruszaj na brawurową akcję ratunkową!
Klocek ze światłem i dźwiękiem. Zestaw LEGO® DUPLO® 10903 Remiza strażacka z serii Moje miasto pozwala zbudować remizę z wozem strażackim dla dzieci wyposażonym w światła i sygnał dźwiękowy. Remiza ma bramę wjazdową dla wozu strażackiego, otwierane drzwi budynku oraz pokoik na piętrze. Budynek można dowolnie przebudować. Remiza strażacka ma ok. 26 cm wysokości, 25 cm szerokości oraz 12 cm głębokości. W zestawie znajduje się również wóz strażacki z miejscem na figurkę LEGO® DUPLO® oraz działającym kogutem i syreną. Wóz strażacki ma ok. 10 cm wysokości, 14 cm długości i 7 cm szerokości. Nauka poprzez zabawę. Dołącz ze swoim dzieckiem do ćwiczeń strażackich w remizie lub wskocz do czerwonego wozu i jedź na akcję ratunkową. Łatwy do zbudowania zestaw to świetny sposób na zabawę w odgrywanie ról. Nowoczesne postacie, akcesoria i klocki z nadrukami pozwolą dzieciom świetnie się bawić, a jednocześnie poznać pracę strażaków oraz sposoby, w jakie pomagają oni ludziom. Klocki LEGO® DUPLO® są projektowane tak, by były interesujące i wygodne dla małych rączek.
Wybierz zabawki odpowiednie dla dzieckaUdogodnienia w pierwszych etapach rozwoju.Tworząca swoiste gniazdko podpórka będzie pomocna w wielu sytuacjach. Po karmieniu możesz położyć na niej dziecko, nie obawiając się ulewania. Kiedy szkrab zacznie przewracać się na brzuszek, otulisz go okrężną poduszką i zapewnisz bezpieczeństwo. Równie przydatna okaże się podczas siadania. Zapewni bowiem zdrowe oparcie dla plecków. Elastyczne i zwarte wypełnienie sprawi, że maluch przyjmie poprawną pozycję. Dzięki własnej pomysłowości możesz znaleźć również inne zastosowania tego estetycznego i praktycznego elementu wyprawki. |
|
|
|